Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij iBoenda Amsterdam De Clercqstraat. Meer weten? Ontdek meer
Mioche
25 jun 2026 om 21:51
Zoals altijd heerlijk
Fran
23 jun 2026 om 21:30
Heel lekker - veel smaak - misschien wat rommelig verpakt. Misschien de verschillende vlees en groenten aparte verpakt was fijn geweest en milieuvriendelijk verpakking.
Ariadne
31 mei 2026 om 22:01
Altijd goed !
Nima
14 mei 2026 om 21:01
lekker eten en superlieve dames!
Francisca
14 mei 2026 om 15:45
Alles van Iboenda wordt met veel smaak bereid
grofi
1 mei 2026 om 19:34
it was perfect
Jerry
29 apr 2026 om 20:26
Heerlijk genoten van mijn rames speciaal met nasi kuning. Ook de saté was erg lekker!
Nima
14 apr 2026 om 20:10
altijd consistent in het leveren van heerlijk eten. hele lieve dames die er werken, moge Allah jullie zaak zegenen!